czwartek, 2 marca 2017

Toaletka... Odrobina babskiej przestrzeni



W ostatnim czasie przeglądam... Podpatruję... Podziwiam... Damskie toaletki. Miły kącik zazwyczaj umiejscowiony w sypialni. Nigdy nie byłam w posiadaniu takiej przyjemności, ale świetnie radziłam sobie z wytłumaczeniem "dlaczego?". Bo brak przestrzeni... Bo brak czasu... Bo brak pomysłu... Bo świetnie sobie radzę stojąc przed lustrem w łazience 😂 Nadeszła wielka chwila, gdy miejsce się "znalazło" i wpadło trochę wolnego. Kilka niepotrzebnych, zakurzonych rzeczy w mojej rapkanciapie (komórka lokatorska) i pomysły przyszły same. 👍

Do stworzenia własnej i niepowtarzalnej toaletki użyłam starego (dość brzydkiego, ale wygodnego) krzesła, czarnego, obdrapanego stolika, zakurzonego lustra, białego kocyka i lampy. Przyda się jeszcze jakaś ładna farba. W moim przypadku szara. Zabawę zaczęłam od dokładnego umycia i osuszenia stolika. W planach miałam dwukrotne malowanie ale... Gdy zobaczyłam efekt pięknych przetarć po nałożeniu pierwszej warstwy stwierdziłam, że "to właśnie to!😍". Stare lustro również wymagało kąpieli. Co z tym brzydkim krzesłem? Wystarczy właśnie biały kocyk, który nadał mu zupełnie nowy wygląd. Elementy toaletki gotowe. Zaczęłam kombinowanie z ustawieniem. Po godzinie przestawiania... Odstawiania... Dosuwania... Stałam się posiadaczką własnej, babskiej przestrzeni! Z czasem przyjdą i ozdoby, których dziś nie posiadam. A teraz... Włączam muzykę, zapalam świecę i czuję się jak gwiazda z teledysku😍 Zgadnijcie o ile mniej czasu spędzam w łazience😂






24 komentarze:

  1. No bardzo fajną masz tą toaletkę :) Ważne, że jest funkcjonalna, ma duże lustro i wygodne krzesło :D bardzo fajne DIY .

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna toaletka no i super duże lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten stolik! Uwielbiam takie skandynawskie klimaty. Szkoda tylko, że jesteś ułożona tyłem do okna bo jasne naturalne oświetlenie daje lepszy pogląd. Super sprawa, mi się też marzy toaletka.Myślałam na ta z Ikei biała prosta ale kobieca. Jak tylko zyskam troszkę przestrzeni to ruszam z tematem!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://blog.woda-lecznicza.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety inne ustawienie nie wchodzi w grę 😒 Testowałam 😃 Ale mega polecam bo toaletka to super sprawa

      Usuń
  4. Genialnie prezentuje się ten stolik! Sama podpatruję i szukam inspiracji! Twoja toaletka bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna toaletka! :)

    http://www.szantelka.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. super, przejrzysty blog;-) zapraszam do siebie www.kuzniahome.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny efekt końcowy, własnie pokazałaś że da się wykorzystać stare niepotrzebne rzeczy i zrobić z nich coś użytecznego. Dokładnie niby zwykły biały kocyk a dodał ładnego uroku :) Super i gratuluję pomysłowości :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meble i ich drugie życie 😌 Fajna zabawa więc polecam

      Usuń
  8. Bardzo kreatywne rozwiązanie ;) a stolik wyszedł Ci genialnie <3 Pytanko ;p Czy nie lepiej byłoby ustawić go w drugą stronę? Wtedy na twarz padałoby Ci naturalne światło, co pomaga w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zapraszam do mnie - też bloguję od niedawna ;) musial-am.blogspot.com

      Usuń
    2. Oczywiście że byłoby lepiej, gdybym wykorzystała to naturalne światło jednak miejsce, które wykorzystałam nie jest aż tak ustawne 😒

      Usuń
    3. A to peszek :/ Ale tak też jest pięknie i wręcz zazdroszczę :)

      Usuń
  9. Stolik po jednej warstwie farby wygląda genialnie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. za moją toaletkę robi biurko... stare jeszcze z podstawówki;p ale żal mi się go pozbyć:D i tak je upycham mazidłami dalej;p obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli biurko nadal ma swoje zastosowanie to po co wyrzucać 😍

      Usuń
    2. póki stoi :D niech stoi;p

      Usuń
  11. Pomysłowa toaletka :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy, pełen inspiracji blog. Zdecydowanie zostaję na dłużej :)
    buziaki, Niki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta toaletka

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń